THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Khamis, 17 September 2009

..::TVXQ time :::..

fie..aku rase cm na post blog..p aku tatau na ckp pe..so aku na knal kan kat mg band yg aku mnat gle..smue cute..p aku da cop smue..haaha..x ley amek eyy..haha

Haha..Dari kiri Max or Nme sbenar dye Chang min,Uknow,Jae Joong,Xiah Junsu and The last person is Mickey..haha

A little bit bout them

Max~The youngest one lol...Agak pndiam kalo na bnding ngan yg len..paling kurang kontroversi..Haha..P paling sengal..haha..No love experience..Haha

Unknow~paling handsome antara dorg..Yg paling macho..Hobi dye gubah lagu,dgr lagu,paling pndai men bola,nme dye org pnggil yuno yunho..haha..Satu agy..dye ade adeq prempuan nme dye..jae hee..cm tu kowt eja nye..haha

Jae~Haha...nme glamour dye hero..Nme dye jae joong..Dye r yg nmpak paling cute..Haha..Kalah aku..hak3..Dye satu uni ngan uknow..Hak3..Rase nye uknow senior..haha

Xiah~Nme dye junsu..haha...Dlm rmai2 dye r yg maintai cute..kalo yg len ikowt gaye rambut..p dye maintain je..hak3..dye nie de kembar..haha..p antara dye ngan twin dye..dye r yg agak lembut ckit..p dye lg nsem r dr twins dye..haha

Mickey~haha..dye nie sme ngan uknow..suke ubah lagu,smue yg de kaitan ngan lgu smue dye amek..haha...dye pandai lawan sme ngan uknow..pastu muke dye r yg paling innocent..haha..paling ramai pminat...pergghhhh...Cuz dye r cute gle..haha..

iqin[fiera]

0 ulasan: