THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sabtu, 14 November 2009

::my hero::

my friend keep asking me to wrote bout my hero on our blog~

keluang man~
yg nie hero aku time kecik2 dulu..even dye ni asl2 org x btol..
tp aku ttp suke dye..dye ade teman yg kecik uhh..nme dye tiung man..
huk3..aku egt lg lagu dye..hahaha...lawak kan??..tp..
bg aku dye idop lam dunia btol..
cuz kecik2 dulu kalo aku ngs msti ayh aku pujuk aku...
abg aku suke usik aku dulu..tp msti ayh aku pujuk..
meh kluang man na pukul abg~...huhu..akan ku simpan memori ini selamanya~

superman

nmpak lg mngarut kan??..tp kesah dye cm nie..Bile kitorg masuk primary skul..
aku ngan abg aku da x bnyak gado..kitorg bnyak share
minat kitorg..bnde yg abg aku minat tu la yg aku minat..
so kitorg pakat2 na minat bnde yg sme..time tu..
kitorg suke sgt hero2 yg ngarut nie..hurmmm...
tp beza nye aku suke spiderman...cuz ley pnjat2 bngunan..kalo aku nak
g jln2 senang je..xde risiko na kne langgar ngan pa pe..
tp abg aku suke superman..kate nye memandangkan dye suke pilot..
dye na terbang..pastu suke superman..tah pa pe kan..tp ade kene mngena gak r..
huk3..aku slalu kate kat abg aku..ala..t superman kne lnggar ngan plane..
satu ary tu family aku g skayu..skali tu aku lemas kat sane..
tp org first yg try slamat an aku..bukan la pak cik aku..kezen aku or ayh aku..
tp abg aku..ley x korg bayang an..dgn umo dye yg lbey kurang aku je..tua staun je..
saiz dye pown lbey kurang aku je..huhu..
tp dye na slamat an aku dr lemas..bile aku tny skunk..nape dulu dye na slamat an aku..
kate nye superman msti r na slamat an org..
n time tu dye just pk..tanak aku mati~..sweet kan??..that is my bro..

Mohd Alias..Ayah aku~

Dulu time kecik2 aku x pnah na sdar pengorbanan ayh aku..Tp bile aku masuk secondary school..Aku sedar..Even sehebat mne pown hero kat dlm tv tu..Ayah aku lg hebat..
Ayh aku bnyak sabar ngan kerenah kitorg..Tp ayh aku x pnah naik suara ngan kitorg..
Bile kitorg ngs ayh la org first yg kesat air mate kami..bile kami majok..ayh la org first yg dtg kiss pipi kitorg..bile kitorg kne mrh ngan mak..ayh la org first yg bg kami sweet..
bile kitorg perlu an duet..Ayh la org yg paling risau..Mne na cri duet..Ayh aku bukan cm ayh org laen..Ade pndapatan ttp..Ayh aku akan keje bile ade keje..Kitorg senang nie pown brkat keje kuat ayh n mak yg suke smpan duet utk mse ssh..Skunk aku sedar..Ayh aku la hero yg paling hebat yg pnah aku jumpe~..::smpai skunk kalo aku cdey ayh still kiss pipi aku..tp aku ttp cdey..cuz aku tatau smpai bile aku akan duk ngan ayh aku..ayh aku sakit..
tp still ley bertahan..even dye sakit..dye ttp acct cm dye kuat..dye tanak ssh an kitorg..
Sbb tu aku blaja kat matrik~..aku na jd dokt..aku na ubat ayh aku..huhu..sayang ayh::

Urm..Aci x aku na nme an dye..angel~

Huhu..nme nye dirahsiakan utk kebaikan ekk..Huhu..
Dulu aku egt a** la yg ley jd hero aku..
Bnyak tlg aku..kurang an beban aku..
Tp last2 aku x sngke dye la beban aku sbenarnye...aku makin terbeban ngan dye..
aty aku..prasaan aku..parents aku..
tp angel aku bnyak sdar an aku..
aku x patot taruh harapan kat a**..angel aku bnyak tlg aku..
epy an aku bile aku cdey..risau an aku bile aku diam..
tenang an aku bile aku gelabah..
aku slalu cari dye kalo parents aku xde dcc..
aku bnyak brgantung ngan dye..dye r the only one yg sudi jd kwn aku..x kesah spe aku..make my bday become really special~..huhu..
p aku xley trlalu brgantung ngan dye..
dye perlu an idop dye gak..xkan r na jd angel aku je...kan3??....so skunk nie aku bnyak mntak maaf ngan dye..huhu..
Aku da bnyak ssh an idop org..idop dye pown msti ade pblem gak..
xkan aku na tmbah ngan pblem n sifat bdk2 aku nie..so..i'll try my best!!!!..huhu..thx angel cuz slame nie bnyak tlg aku!!!!

::fiera::

fiera bukan la my hero or anything..dye gak bukan la manusia luar biasa..
dye pown duk list yg paling bwh lam list hero aku..
cuz fiera bukan hero..tp KAWAN BAIK AKU!!..Fiera bukan cm org laen..
slalu ade bile aku prlu an dye..tp she know every single thing bout me..
always be with me no matter who i am..dye tau sume pblem aku..
dye pndengar aku yg paling setia..dr dulu agy..n aku start kwn ngan fiera..16/2..
hurm..kalo diikutkan..aku ngan fiera da dekat 3 taun kawan..p kitorg still be bestfriend..
n ikatan persahabatn kami makin kuat!!!..

that all bout my hero..aku sayang sume hero aku...n my besties!!!...

iqin~fiera

0 ulasan: