THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sabtu, 7 November 2009

This is the greatest birhday that i ever have~


Gosh~..
On 4th november 2009 there is an alone kid name iqin~
Stay alone in her room without friends,family and special person..
Just listening a song 'u are not alone' by micheal jackson~
So sad huh..

huhu..

Tp tibe2 handphonye menyanyikan lagu yg x diketahui nme nye..hua3
ouh3...Rupen2 nye reminder..
"HAPPY BIRTHDAY IQIN N UMAR!!"
..Wow..Aku da lupe!! Da masuk kul 12 upenye..
Lantas aku pown dgn spantas kilat menaip msg~

"Umar3!!..Happy Birthday!!..Make a wish3!!"
Send~

Huhu..x smpai brape minit lepas tu..
Fon aku bunyi lagu 'umbrella'..
ouh3..dengan penuh terkezut nye aku bc nme yg tertera kat skrin fon aku..
"my angel"..
plik gak aku..Asl la my angel kol aku lak nie..Ade pblem ke..
(kih3..sory ekk my angel..aku slalu pk plik2 psl ko!!"..hua3

ouh3...sory siaran tergendala sebentar..haha
Aku pown angkat fon tu dgn penuh debaran!!
..
Tibe2..

"Woitt..Cm ne bdk 18 taun da.."
(ade ke patot dye pnggil aku budak!!..Aku baru je masuk 18 taun..Mangkuk tol..)

suddenly~

"Happy birthday to you,
Happy birthday to you,
Happy birthday to iqin..
Happy birthday to you~"

aku terdiam tnpa kate buat seketika..wow..
my angel n his friend wish to me!!

Time aku ase cm xde kwn keliling aku na wish n nyanyi ramai2 kat aku on my birthday
my angel make really nice suprise to me!!!
Even ko pnggil aku budak td..Aku ttp ngs kegembiraan cuz ko da uat cm aku ase
kwn2 aku ade ngan aku..
Really love that!!!!!

Lps je my angel kol..
Org yg paling special lam idop aku kol~
"hye dear..
Happy birthday to u,happy birthday to u,happy birthday to iqin..happy birthday to u..
smoga pnjang umo,murah rezeki,,aku sayang kamoo"

Thx fiera!!!..Aku sayang mg gak!!..Aku x sngke mg kol aku time tu..Aku egt an mg da lupe..
Cuz sblm tu mg x msg pown aku..besenye lps maghrib mg msg aku..huhu...
Aku sayang mg!!!!!!...U will always been my really3 bestfriend!!..tp mg org ke 3..kih3..

On my birthday i just wish..

1)my angel would be always happy..what ever his decision..n aku tanak tgk or dgr or anything yg cdey2 dr dye..
2)fiera will always be happy and lupekan sume kcdihan dye..i wish she will always happy with her life n xde lg org yg akan skt an dye..cuz aku syg dye..
3)for my first person yg wish kat aku!!!..Thx sooooooo much..sayang gle!!!..Dye bnyak bg aku nchat spanjang aku knal dye..tiap pblem aku msti dye kmbalikan aku pd yg satu~..dye slalu egt kan aku..yg aku ade tmpat nak mngadu setiap pblem aku kalo kwn aku x ley tlg solve kan pblem aku..aku arap dye bahagie smpai bile2..no more tears..

p/s:thx bnyak2!! kat my angel!!! fiera!! n Kamoo!!..tp agak cdey gak..cuz no lme aku rosak..aku tggu dye wish~someone name a**

iqin[fiera]


0 ulasan: